Overslaan naar content

Administratief medewerker inkoop

Op locatie
  • Breukelen, Utrecht, Nederland
Inkoop

Functieomschrijving

Word jij onze nieuwe collega?

Bij AVEX werken wij met 250 collega’s vanuit 7 vestigingen in Nederland, België en de UK aan grote en kleine projecten op het gebied van audiovisuele projectinrichting en eventsupport. En ons team groeit!

Graag komen wij voor in contact met kandidaten voor de functie
van:

Administratief medewerker inkoop

Ons jonge en ambitieuze Inkoopteam is verantwoordelijk voor alle inkoopactiviteiten voor onze Business Solutions tak. Inkoop werkt
nauw samen met onze Product Portfolio Managers om gezamenlijk de juiste inkoopkoers te bepalen.


De functie

Samen met jouw inkoopcollega’s zorg je voor de dagelijkse inkoopactiviteiten die worden vastgelegd in Microsoft AX.
Waar moet je dan aan denken?

  • Het bestellen van de benodigde AV en IT items bij premium merken voor projecten bij vele “Top 100” bedrijven;
  • Het maken van analyses in Excel of PowerBI, ter voorbereiding op gesprekken met leveranciers;
  • Het proactief monitoren van inkoopafspraken, om hier zo effectief mogelijk gebruik van te maken tijdens het bestelproces;
  • Het in kaart brengen van de rebates en het doen van dealregistraties;
  • Het actueel houden van ons assortiment op beschikbaarheid en prijs;
  • Nauwe samenwerking met, Projectmanagement, Logistiek en Finance om de doorstroom van het bedrijfs- en inkoopproces te bewaken.

Vereisten

Jouw profiel

  • MBO werk-en denkniveau;
  • Je hebt administratieve ervaring opgedaan;
  • Ervaring en handig in Excel;
  • Stressbestendig, je houdt je hoofd koel en behoud overzicht;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Onze producten spreken je aan;

Wat bieden wij
AVEX biedt je een afwisselende en uitdagende baan in een boeiende branche waar gebruik gemaakt wordt van de modernste technologieën. Binnen ons familiebedrijf heerst een open en positieve ‘can do’ sfeer. Plezier in je werk is de basis van goede resultaten. We stellen de klant centraal en denken proactief mee.

Naast een moderne werkomgeving bieden wij;

  • Een marktconform salaris
  • 25 vakantiedagen
  • 13 extra ADV dagen die je mag verruilen voor een hoger loon of gewoon lekker vrij kan nemen
  • Uitgebreide pensioenregeling
  • Aansluiting onder CAO wat de nodige mooie voordelen met zich mee brengt
  • Collectieve voordelen voor jouw zorgverzekering

Naast deze praktische voordelen, hebben wij een eigen AVEX Academy die je faciliteert in het volgen van trainingen in de benodigde kennisgebieden en producten ter ondersteuning van jouw persoonlijke ontwikkeling en carrière!

Je komt te werken in een enthousiast team waarin samenwerking en werkplezier voorop staan en er ruimte is voor eigen inbreng en visie.

Over AVEX

AVEX is een vooruitstrevend familiebedrijf met hoofdkantoor in Breukelen en vestigingen in  Zwolle, Utrecht, Den Haag, Brussel en London. Al meer dan 35 jaar leveren wij onze klanten innovatieve audiovisuele IT oplossingen voor projectinrichting en verzorgen het onderhoud daarvan. Maar dat niet alleen. Ook bij evenementen bieden wij alle audiovisuele eventsupport, zowel nationaal als internationaal. Vele “Top 100” bedrijven worden door onze 250 collega’s voorzien van de beste creatieve oplossingen.

Interesse?

Heb je interesse in deze functie? Laat dan je gegevens achter via het sollicitatieformulier. Heb je eerst wat vragen die je wil doorspreken? Neem dan contact op met Tim de Vries (recruiter) via 06-51937357.


Op locatie
  • Breukelen, Utrecht, Nederland
Inkoop

of