Overslaan naar content







OVER AVEX

Ben jij nieuwsgierig naar AVEX? Lees dan meer over onze organisatie en de verschillende afdelingen die wij hebben.

Op dagelijkse basis werken onze mensen in Nederland, België en in de UK samen met klanten en partners aan een werklandschap waarin mensen moeiteloos en doeltreffend met elkaar communiceren en samenwerken. Dat realiseren we met vernieuwende audiovisuele oplossingen en doen we middels onze kernwaarden: Betrokkenheid, Integriteit, Professionaliteit en Proactiviteit.

Bekijk hieronder de verschillende afdelingen die hier dagelijks een bijdrage aan leveren. Of bekijk direct al onze vacatures.

OPERATIONS

De afdeling operations bestaat uit meerdere onderdelen. Wij verzorgen, onderhouden en ontzorgen onze klanten bij de uitvoering van complexe audiovisuele installaties. Projectoren, (touch) LED schermen, digital signage systemen en videowalls zijn voorbeelden van de professionele apparatuur die wij bij onze opdrachtgevers installeren. Van een relatief simpele vergaderopstelling tot een volledige Quarta videotafel.

EVENT FACILITIES

Onze afdeling Event facilities faciliteert mooie klantbelevingen van A tot Z. Dit doen wij voor uiteenlopende evenementen en (hybride) vergaderingen en congressen. Hoe complexer het event, hoe leuker! 

SALES & MARKETING

De afdelingen sales en marketing werken nauw met elkaar samen, maar ook met alle andere afdelingen van onze organisatie. Ons doel is om onze klanten compleet te ontzorgen op audiovisueeel gebied door de juiste oplossingen te presenteren. Dat doen wij vooral door de vraag achter de vraag goed te begrijpen.

ONDERSTEUNENDE AFDELINGEN

Om onze organisatie goed te laten functioneren werken er dagelijks veel collega's samen om alles vlekkeloos te laten verlopen. Deels voor de interne organisatie, maar ook deels voor onze klanten. Denk hierbij aan de financiële administratie, projectondersteuning, HR afdeling, inkoop en meer.